zondag 5 februari 2012

GUESS haul

De koopjesperiode is weer voorbij maar bij de Guess outlet store heb ik toch nog enkele koopjes kunnen doen. Beniewd? lees dan vlug verder!



*Trommelgeroffel* Wat zit er in de tas?




Laarzen! En niet zo maar laarzen, ongelofelijk fijne, warme, wollen laarzen. Ze zitten heerlijk en ik vind ze ook nog eens een stuk mooier dan Uggs. 


& de prijs? €55,50 nu! Ik had gelukkig het laatste paar in mijn maat en ze gingen als warme broodjes. Toen ik de winkel net binnenging stond er een stapel van zo'n 15 dozen, tegen dat ik weg was stonden er nog maar zo'n 8-tal dozen. Puur geluk dus.



Zwart Guess t-shirtje voor €30


Mijn volgend koopje is een blauw strapless topje in vintage stijl. Het is heel leuk om te dragen op een skinny jeans met hakken. Op de foto ziet hij er minder mooi uit maar in het echt sluit hij mooi aan met een onzichtbare rits aan de zijkant. De originele winkelprijs was €136, in de outlet kostte hij €81.95 en nu was hij voor €40,50. Mooie prijs want over de €50 had ik er niet voor gegeven omdat het een nogal basic item is.



Het laatste kledingstuk is een tanktop met steentjes. Hij is van zwart ribbeltjesstof dat iets dikker is zodat je hem ook in de herfst of in het voorjaar kunt dragen onder een jasje. Van €47 voor €28. Nog redelijk prijzig voor een tanktop maar je kan hem wel het hele jaar door dragen.



Dit was mijn vangst. Wat vinden jullie ervan? Of hebben jullie toevallig nog iets gescoord bij Guess deze winter? Ik ben alvast beniewd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten