maandag 16 januari 2012

Sothys paris

Afgelopen weekend vond de oldtimer beurs in het MECC plaats. Mijn vader kwam terug van de VIP-avond met een goodiebag. Normaal bekijk ik die niet eens aangezien ze standaard vol zitten met pennen, boekjes en andere rommer maar dit exemplaar bevatte maar liefst 4 producten van Sothys. Namelijk een masker, een lippenbalsem, een oogschaduwprimer en glitter.

Het masker heb ik nog niet getest maar van de rest kan ik jullie alvast een review geven.



Lippenbalsem: Baume lèvres nourrissant / Nourishing lip balm
De lippenbalsen heeft een zachte perzikkleur die heel natuurlijk oogt als je hem op hebt. Van de geur moet je niet veel verwachten. Geen fruitig geurtje maar een standaard make-up geur. Ook jammer dat hij in een potje zit. Dat is altijd minder hygiënisch en gemakkelijk dan in een tube.
Van mij krijgt hij een 6,5 / 10



Oogschaduwprimer: Base paupières effet limière / Enlightening eye base
Deze primer verraste me wel. Ik verwachte een vettige textuur zoals de lippenbalsem maar vettig is hij totaal niet. Het is namelijk een soort doorzichtige gel met glitters erin. De gel droogt redelijk vlug en laat een subtiel laagje glitters op je oogleden achter. Handig voor een avondje uit.
8/10 dus zeker het proberen waard


Glitters: Pluie scintillante / Sparkling rain
Toen ik de naam zag wist ik totaal niet wat ik hiervan moest verwachten of wat dit zou zijn. Het bleek een potje met losse glitter te zijn. Volgens de verpakking kan je hem over je oogschaduw gebruiken of in je hals. Mijn tip: gebruik hem over je pas gelakte nagels. Hij zal in je nagellak blijven plakken en hem zo een feestelijke look geven.
Erg mooi maar voor de prijs zou ik glitter zonder merk kopen.
 7,5 / 10 omdat ie zo leuk staat op felle nagellak


Geen opmerkingen:

Een reactie posten