donderdag 19 januari 2012

My imenso: ketting met munt review

Dé trend op gebied van juwelen is deze zomer zeker en vast de ketting met munt erin. Deze stond dan ook op mijn wishlist voor Kerst enja, ik heb hem gekregen :)
Er zijn twee merken die dit soort hangers maken namelijk My Imenso en Mi Moneda. De mijne is een explaar van My Imenso. Hij is gemaakt van zilver en de munten zijn gemaakt van verschillende edelstenen of schelpen. De prijs van een munt voor de kleine hanger (24mm) schommelt rond de € 10,00 voor een ketting met hanger en munt betaal je zo'n € 150,00.  Das een stuk minder dan bijvoorbeeld Ti Sento juwelen maar toch van goede kwaliteit.

Ik heb 3 stenen gekocht en één zilveren plaatje met hartjes. Bij de ketting kreeg ik ook nog een appart slotje zodat ik hem zelf kan korter maken. Ik heb enkele foto's gemaakt van verschillende combinaties:



                                                                          Voorkant

Achterkant met zilveren plaatje


                                                                              Hele set

Als je helemaal in wilt deze zomer en dat zonder alteveel geld uit te geven kan ik je deze ketting zeker aanraden. Je kan eindeloos combineren en er komen steeds andere stenen en plaatjes uit. De voorkant van de hanger is bezet met steentjes, op de achterkant staat er het merk ingegraveerd. Ik ben er alvast verliefd op, want vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten